Thursday, October 9, 2008

Happy Double Ten Day!

Greetings CKI!

I am currently at my parent's house just starting my fall break but I'll be leaving tomorrow to go to the Wisconsin-Upper Michigan District's Fall Membership Awareness Conference, to say I'm excited would be an understatement.

Before I venture off to Wisconsin in the morning I wanted to be sure to wish all of our Taiwanese members a Happy Double Ten Day! For those of you who are not familiar with Double Ten Day it is a celebration of the start of the Wunchang Uprising of October 10th, 1911. This led to the fall of the Qing Dynasty of China and later to the establishment of China as a Republic on January 1st, 1912.

Keep up the excellent fall service, leadership, and fellowship everyone and I'll be sure to write everyone to let you know how my trip this weekend goes. If your lucky you may just get a video, we'll see!

Live to Serve -- Love to Serve,

-Kristen
(克里斯汀)



長江基建致以誠摯的問候!

目前我在我父母的房子才剛剛開始打破我的秋天,但我會明天離開去美國威斯康星州密歇根州區上的秋季會議成員意識可以說,我很高興將是輕描淡寫。

之前我冒昧了威斯康星州的早上,我想一定要祝我們所有的台灣成員快樂雙十節!對於那些你們誰不熟悉雙十節這是一個慶祝活動的開始文昌起義11年十月10日。這導致秋季清代的中國,後來成立中國作為一個共和國關於1912年1月1日。

跟上了秋季良好的服務,領導和研究大家,我一定會寫入每個人都讓你知道怎樣才能讓我訪問這個週末不用。如果您幸運的您可能會得到公正的視頻,我們可以看到!

生活服務-愛服務,

克里斯坦

No comments: